FAQ
Packshoty są ujęciami informacyjnymi. Pokazujemy produkty na jasnym, neutralnym tle lub bez tła.
Packshoty w wydaniu bardziej ekonomicznym są ujęciami z zachowanym tłem naturalnym.
Przygotowanie zdjęcia wymaga wtedy:
- – dokładnie wyczyszczonego tła,
- – zaprojektowanego oświetlenia w przestrzeni studyjnej,
- – przygotowania produktu,
- – wykonania zdjęcia,
- – podstawowej obróbki kolorystycznej,
- – niezaawansowanego retuszu.
Takie packshoty polecamy nie tylko realizacjom niskobudżetowym, ale także produktom o miękkiej naturze, np. włóczkom lub tym sklepom internetowym, które będą ładniej wyglądały wyposażone w zdjęcia z naturalnym tłem. Nie polecamy ich, gdy wskazany jest zaawansowany retusz produktu lub gdy atutem zdjęcia jest techniczna czystość tła. Nie polecamy łączenia w obrębie jednego sklepu internetowego różnych jakości zdjęć produktowych. Warto przyjąć jedną, spójną koncepcję.
Packshot, który realizujemy w cenie 25 zł to packshot niewycięty z tła, a więc z naturalnym podkładem oraz cieniami, bez zaawansowanej obróbki graficznej i retuszu.
Każdą realizację poprzedzamy zdjęciem testowym wraz z obróbką. Na podstawie próby Klient może zdecydować, czy packshot w takim wydaniu spełnia wszystkie kryteria, czy woli poszerzyć działania graficzne o wycięcie z tła i wdrożenie bardziej zaawansowanego retuszu.
Zdecydowanie nie. Zdjęcie aranżacyjne to przemyślana kompozycja kadru i wszystkich elementów, które obejmuje. To zamierzony efekt wynikający z doboru modeli, tła, detali. Nie ma w nim lifestylowej przypadkowości. Natomiast zdjęcie detalu to fragment, który pokazuje szczegół produktu, wybraną funkcję, strukturę.
Sesje lifestylowe to seria zdjęć w określonym kontekście, w przyjętej scenerii. Jest w nich naturalność i pewna doza przypadkowości. Idealnie nadają się do social mediów. Natomiast zdjęcie aranżacyjne produktu, które umieszczamy na slajderze musi być idealnie skrojone zarówno w planie pierwszym, gdzie pokazujemy nasz produkt, jak i w tle, które dopowie emocję, styl.
Zalecamy przynajmniej 2 packshoty, by pokazać produkt z 2 stron. Następnie warto zaproponować pomysł na użytkowanie produktu, nadać styl, osadzić w kontekście, zainspirować. W tym celu w galerii produktu umieszczamy zdjęcia aranżacyjne. Wreszcie pora na bardziej drobiazgowe pytania dotyczące konkretnych funkcji czy szczegółów produktu, w czym pomoże zdjęcie detalu. Zalecamy min. 4 zdjęcia. Warto także uzupełniać galerię o formę filmową, gdzie produkt pokazany jest w akcji, w ruchu, z lektorem, napisami, muzyką.
Częste i regularne zamieszczanie contentu jest ważne, by budować organiczne zasięgi. Tymczasem czasem ciężko o pomysł, szczególnie, gdy zachodzi potrzeba otoczenia go dobrymi zdjęciami reklamowymi produktu. Podobny problem „brakujących zdjęć” spotka Was, gdy oddacie sprawy Waszego profilu w ręce agencji interaktywnych. Wszędzie potrzeba dobrych fotografii, które zachwycą, przyciągną uwagę i opowiedzą na wiele sposobów o Waszym produkcie. Dlatego stworzyliśmy usługę sesji zdjęciowej lifestyle – na potrzeby mediów społecznościowych. Dedykujemy ją sklepom internetowym, wydawnictwom, producentom zabawek, butów, gadżetów dla dzieci i nie tylko.
Teledysk produktowy, idealne filmowe uzupełnienie galerii zdjęć sprzedażowych. Wasz produkt jest zaprezentowany słowem, obrazem, za pomocą informacji o parametrach, funkcjonalności oraz emocji. Rekomendujemy skuteczną prezentację produktu za pomocą: – zdjęcia aranżacyjnego – zdjęć produktowych typu packshot – zdjęć detali, pokazujących mocne strony produktu oraz jego szczegóły – teledysku produktowego, który przedstawia funkcjonalność, prezentuje styl czy objaśnia zasady użytkowania. Skuteczna prezentacja produktu to satysfakcjonująca sprzedaż. Chętnie pomożemy w przygotowaniu Waszych produktów do sprzedaży.
VIDEO PREZENTACJA / TELEDYSK PRODUKTOWY to szybko popularyzująca się forma pokazania oferty online. Klienci coraz częściej wyszukują produkty przez wyszukiwarkę YouTube. W filmach otrzymują wielostronną informację. Widzą produkt w opakowaniu oraz bez, w całości oraz pod kątem detali. Poznają poszczególne funkcje, zastosowanie. Klienci odbierają kompletną, wielopoziomową informację, dzięki połączeniu obrazu uzupełnionego o warstwę tekstową i dźwiękową – narracją lektora z muzyką. Dzięki filmowej formie przekazu, klienci szybciej pozyskują informacje o produkcie. Warto spróbować. Teledysk produktowy powinien być krótki, dynamiczny i kompletny, choć ostatni parametr jest uzależniony od budżetu. Pokazanie produktu w różnych sytuacjach, aranżacjach, z udziałem modeli, wskazanie na jego mocne strony, podkreślenie jego funkcjonalności oraz instrukcja obsługi – a wszystko przekazem audio (muzyka + lektor) i video (obraz + ruch) – polecamy
Filmy instruktażowe zyskują coraz większą popularność. Oprócz tego, że mają być czytelną i funkcjonalną poradą dla Klientów i użytkowników, stanowią także o wizerunku Twórcy.
Jak prawidłowo instalować? Jak użytkować? Jak wymienić? Jak naprawić? Jak wyczyścić?
Użytecznie, ale także estetycznie.
Praktyczna porada – dobrym sposobem na reklamę.
Zapraszamy do realizacji!
Tak, współpracujemy z modelami.
Zawsze staramy się dopasować do potrzeb naszych Klientów.
KROK 1: Wysyłacie do nas Wasz produkt, na adres: medialne-centrum.pl, 64-100 Leszno, ul. Dożynkowa 34.
KROK 2: Zlecacie mailowo realizację fotograficzną lub filmową, przekazujecie sugestie i oczekiwania.
KROK 3: Już następnego dnia otrzymujecie od nas materiały z godzinnej sesji zdjęciowej, obrobione graficznie, wyretuszowane.
Pracujemy z pasją, ale musimy optymalnie wyceniać czas pracy naszego zespołu, żebyśmy mogli działać w dłuższej perspektywie. Nasze przeliczniki mają bazę w wycenie 150 zł netto / 1h pracy 1 osoby. Każde zlecenie wyceniamy indywidualnie. Dla packshotów ceny zaczynają się od 25 zł netto / 1 szt, dla sesji aranżacyjnych i lifestylowych od 500 zł netto / 1 sesję. Napisz do nas, a my podeślemy odpowiedź z wyceną.
Blog
Jak powinien wyglądać dobry packshot?
Jak powinien wyglądać dobry packshot? Packshot, czyli zdjęcie produktu na jednolitym tle, jest jednym z kluczowych elementów sprzedaży w e-commerce. Dobrze wykonany packshot nie tylko
Video marketing – czy warto produkować treści wideo w marketingu firmy?
Video marketing – czy warto produkować treści wideo w marketingu firmy? Z videomarketingiem nie ma co dyskutować. Ten kanał dotarcia do odbiorcy ma już status
Studio do nagrywania filmów marketingowych – szkoleń, kursów, lekcji online
Studio do nagrywania filmów marketingowych – szkoleń, kursów, lekcji online Zapraszamy do naszego studia filmowego w Lesznie. Nagraj z nami szkolenie, kurs, instruktaż. Zbudujemy dla
Co chce wiedzieć klient?
Co chce wiedzieć klient? Czy przypominasz sobie siebie podczas dokonywania zakupów? Na jakich opiniach o produkcie Ci zależy? Tych pozytywnych czy negatywnych? Okazuje się, że
Chcesz sprzedawać więcej? Przeczytaj, jak możesz odnieść sukces w sprzedaży.
Chcesz sprzedawać więcej? Przeczytaj, jak możesz odnieść sukces w sprzedaży. Strach przed porażką to najczęstsza przyczyna niepowodzeń, nie tylko w sprzedaży i nie tylko po
Czym jest packshot? Dlaczego wykonanie dobrego packshotu warto zlecić profesjonalnemu fotografowi?
Czym jest packshot? Dlaczego wykonanie dobrego packshotu warto zlecić profesjonalnemu fotografowi? Marketing zajmuje Ci za dużo czasu? A może Twój dział marketingu nie jest w