FAQ

Packshoty są ujęciami informacyjnymi. Pokazujemy produkty na jasnym, neutralnym tle lub bez tła.

Packshoty w wydaniu bardziej ekonomicznym są ujęciami z zachowanym tłem naturalnym.
Przygotowanie zdjęcia wymaga wtedy:

  • – dokładnie wyczyszczonego tła,
  • – zaprojektowanego oświetlenia w przestrzeni studyjnej,
  • – przygotowania produktu,
  • – wykonania zdjęcia,
  • – podstawowej obróbki kolorystycznej,
  • – niezaawansowanego retuszu.

Takie packshoty polecamy nie tylko realizacjom niskobudżetowym, ale także produktom o miękkiej naturze, np. włóczkom lub tym sklepom internetowym, które będą ładniej wyglądały wyposażone w zdjęcia z naturalnym tłem. Nie polecamy ich, gdy wskazany jest zaawansowany retusz produktu lub gdy atutem zdjęcia jest techniczna czystość tła. Nie polecamy łączenia w obrębie jednego sklepu internetowego różnych jakości zdjęć produktowych. Warto przyjąć jedną, spójną koncepcję.

Packshot, który realizujemy w cenie 25 zł to packshot niewycięty z tła, a więc z naturalnym podkładem oraz cieniami, bez zaawansowanej obróbki graficznej i retuszu.
Każdą realizację poprzedzamy zdjęciem testowym wraz z obróbką. Na podstawie próby Klient może zdecydować, czy packshot w takim wydaniu spełnia wszystkie kryteria, czy woli poszerzyć działania graficzne o wycięcie z tła i wdrożenie bardziej zaawansowanego retuszu.

Zdecydowanie nie. Zdjęcie aranżacyjne to przemyślana kompozycja kadru i wszystkich elementów, które obejmuje. To zamierzony efekt wynikający z doboru modeli, tła, detali. Nie ma w nim lifestylowej przypadkowości. Natomiast zdjęcie detalu to fragment, który pokazuje szczegół produktu, wybraną funkcję, strukturę.

Sesje lifestylowe to seria zdjęć w określonym kontekście, w przyjętej scenerii. Jest w nich naturalność i pewna doza przypadkowości. Idealnie nadają się do social mediów. Natomiast zdjęcie aranżacyjne produktu, które umieszczamy na slajderze musi być idealnie skrojone zarówno w planie pierwszym, gdzie pokazujemy nasz produkt, jak i w tle, które dopowie emocję, styl.

Zalecamy przynajmniej 2 packshoty, by pokazać produkt z 2 stron. Następnie warto zaproponować pomysł na użytkowanie produktu, nadać styl, osadzić w kontekście, zainspirować. W tym celu w galerii produktu umieszczamy zdjęcia aranżacyjne. Wreszcie pora na bardziej drobiazgowe pytania dotyczące konkretnych funkcji czy szczegółów produktu, w czym pomoże zdjęcie detalu. Zalecamy min. 4 zdjęcia. Warto także uzupełniać galerię o formę filmową, gdzie produkt pokazany jest w akcji, w ruchu, z lektorem, napisami, muzyką.

Częste i regularne zamieszczanie contentu jest ważne, by budować organiczne zasięgi. Tymczasem czasem ciężko o pomysł, szczególnie, gdy zachodzi potrzeba otoczenia go dobrymi zdjęciami reklamowymi produktu. Podobny problem „brakujących zdjęć” spotka Was, gdy oddacie sprawy Waszego profilu w ręce agencji interaktywnych. Wszędzie potrzeba dobrych fotografii, które zachwycą, przyciągną uwagę i opowiedzą na wiele sposobów o Waszym produkcie. Dlatego stworzyliśmy usługę sesji zdjęciowej lifestyle – na potrzeby mediów społecznościowych. Dedykujemy ją sklepom internetowym, wydawnictwom, producentom zabawek, butów, gadżetów dla dzieci i nie tylko.

Teledysk produktowy, idealne filmowe uzupełnienie galerii zdjęć sprzedażowych. Wasz produkt jest zaprezentowany słowem, obrazem, za pomocą informacji o parametrach, funkcjonalności oraz emocji. Rekomendujemy skuteczną prezentację produktu za pomocą: – zdjęcia aranżacyjnego – zdjęć produktowych typu packshot – zdjęć detali, pokazujących mocne strony produktu oraz jego szczegóły – teledysku produktowego, który przedstawia funkcjonalność, prezentuje styl czy objaśnia zasady użytkowania. Skuteczna prezentacja produktu to satysfakcjonująca sprzedaż. Chętnie pomożemy w przygotowaniu Waszych produktów do sprzedaży.

VIDEO PREZENTACJA / TELEDYSK PRODUKTOWY to szybko popularyzująca się forma pokazania oferty online. Klienci coraz częściej wyszukują produkty przez wyszukiwarkę YouTube. W filmach otrzymują wielostronną informację. Widzą produkt w opakowaniu oraz bez, w całości oraz pod kątem detali. Poznają poszczególne funkcje, zastosowanie. Klienci odbierają kompletną, wielopoziomową informację, dzięki połączeniu obrazu uzupełnionego o warstwę tekstową i dźwiękową – narracją lektora z muzyką. Dzięki filmowej formie przekazu, klienci szybciej pozyskują informacje o produkcie. Warto spróbować. Teledysk produktowy powinien być krótki, dynamiczny i kompletny, choć ostatni parametr jest uzależniony od budżetu. Pokazanie produktu w różnych sytuacjach, aranżacjach, z udziałem modeli, wskazanie na jego mocne strony, podkreślenie jego funkcjonalności oraz instrukcja obsługi – a wszystko przekazem audio (muzyka + lektor) i video (obraz + ruch) – polecamy

Filmy instruktażowe zyskują coraz większą popularność. Oprócz tego, że mają być czytelną i funkcjonalną poradą dla Klientów i użytkowników, stanowią także o wizerunku Twórcy.

Jak prawidłowo instalować? Jak użytkować? Jak wymienić? Jak naprawić? Jak wyczyścić?
Użytecznie, ale także estetycznie.
Praktyczna porada – dobrym sposobem na reklamę.
Zapraszamy do realizacji!

Tak, współpracujemy z modelami.

Zawsze staramy się dopasować do potrzeb naszych Klientów.

KROK 1: Wysyłacie do nas Wasz produkt, na adres: medialne-centrum.pl, 64-100 Leszno, ul. Dożynkowa 34.
KROK 2: Zlecacie mailowo realizację fotograficzną lub filmową, przekazujecie sugestie i oczekiwania.
KROK 3: Już następnego dnia otrzymujecie od nas materiały z godzinnej sesji zdjęciowej, obrobione graficznie, wyretuszowane.

Pracujemy z pasją, ale musimy optymalnie wyceniać czas pracy naszego zespołu, żebyśmy mogli działać w dłuższej perspektywie. Nasze przeliczniki mają bazę w wycenie 150 zł netto / 1h pracy 1 osoby. Każde zlecenie wyceniamy indywidualnie. Dla packshotów ceny zaczynają się od 25 zł netto / 1 szt, dla sesji aranżacyjnych i lifestylowych od 500 zł netto / 1 sesję. Napisz do nas, a my podeślemy odpowiedź z wyceną.

Blog

Co chce wiedzieć klient?

Co chce wiedzieć klient? Czy przypominasz sobie siebie podczas dokonywania zakupów? Na jakich opiniach o produkcie Ci zależy? Tych pozytywnych czy negatywnych? Okazuje się, że

Czytaj dalej »